15 Şubat 2012 Çarşamba

Suarez'i Harcamak Yanlış Olur



Patrice Evra'ya ırkçı söylemde bulunduğu için ceza alan Luis Suarez geçen günlerde oynanan Manchester United - Liverpool maçında Evra'nın elini sıkmadığı için eleştirilere maruz kalmıştı.Evra da bu duruma bozulmuştu.Suarez maçtan sonra yaptığı bu hareketten dolayı özür dilediğini açıklamıştı.Bu konuyla ilgili son günlerde bir iddia dolaşıyor.Liverpool sermayesini yaratanlar Suarez'in bu hareketinden oldukça rahatsızlarmış ve Liverpool markasına zarar verdiğini ileri sürmüşler.Bu anlamda Luis Suarez ile yolların ayrılması istenmiş.Bu tarz haberler doğru mudur bilemiyorum ama eğer Liverpool Suarez'i gönderirse son yıllarda yapılan en büyük hatayı yapmış olur.Luis Suarez'in hareketinde haklılık görmeyebilirsiniz ama takımdan gönderecek kadar da büyük bir olay değildi bana göre.Kendince haksızlığa uğradığını düşündüğü  için el sıkmayı reddetmiş olduğunu düşünüyorum.Dalglish maçtan önce Suarez ile konuştuğunu ve Evra'nın elini sıkması konusunda anlaştıklarını söylemişti.Ama işte o an geldiğinde biri dürtüp el sıkma demiş olacak ki Suarez eli uzatmadı.

Kısaca şunu söylemek istiyorum.Suarez bir hata yapmıştır ve cezasını çekmiştir.Üstüne bir de çocukca davranmıştır ve özürünü dilemiştir.Irkçı söylemde bulunduğu için zarar görmeyen marka değeri el sıkmama olayında neden zarar görsün?O yüzden sermaye sahiplerinin gazına gelip Suarez'den vazgeçmek hata olur diye düşünüyorum.Umarım bu hata yapılmaz.

1 yorum:

  1. umarım bu "hata" yapılır ve suarez gönderilir. suarez benim aklımda dünya kupasında uruguay-gana maçında çizgide topa elle müdahalesi ve sonrasında yaptığı hareketle kalacak. milyonlarca insanın gözü önünde gerçekleşen olay sonrasında sanki hiçbir şey yokmuş, hakem yanlış görmuş gibi bir edası vardı (sahi kim istememişti ki gana'nın kazanmasını). o utanmazlığından sonra liverpool'a gelmesine üzülmüştüm. bu ırkçı hareketleri de beni şaşırtmadı. liverpool'a kim olduğunu da maçtan sonra ferguson'un anlatması da ayrı bir güzeldi.

    YanıtlaSil