6 Şubat 2012 Pazartesi

Hem Sevindim Hem Hayal Kırıklığına Uğradım



Sevindim.Çünkü Fenerbahçe kazanması gereken bir maçı kazanarak en azından moral kazandı ve Samsunspor maçını bir kenara koyulmuş oldu.Tüm takıma teşekkür ediyorum bu galibiyet için.Özellikle Sow'a hoş geldin diyorum.Çıktığı ilk maçta golünü atması kendisi adına sevindirici.

Hayal kırıklığına uğradım.Çünkü sahada Fenerbahçe yerine puan İstanbul'da puan almaya gelen Anadolu takımını gördüm.Onur adı altında verilen mücadelenin şekli bu olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim.Sürekli gardını alarak bir maçı götüremezsin.Ufak bir hatanla çöker gidersin.Az kalsın da öyle oluyordu.Ernst'in pozisyonu, Holosko'nun harcadığı pozisyonlar yıkıcı darbelerdi ama rakip değerlendiremedi ve ayakta kalmaya devam ettin.

Aykut Kocaman maçtan sonra sezon başındaki planlarında bu tür bir oyun olmadığı söyledi.Sonuna kadar haklısın hocam.Hiçbir şekilde takımını böyle oynatmayacağını biliyoruz.Ama senden beklentimiz oyunu yenilmemek üzerine kurmaktansa mücadelenin meyvesini almayı görmek istiyoruz.Filmlerde boks sahnelerinde bir boksör köşeye sıkıştırıldığında kendisiyle dalga geçilir ve kendisine vurulan her darbede seyirci alkışlar.Boksör bir süre sonra gururuna yediremez ve atağa kalkar ve kendisi de vurmaya başlar.En sonunda o hırsıyla maçı kazanır.Biz taraftar olarak da takımın geriye çekilip kaderine razıymış gibi görüntü çizmesi yerine saldıran ve onur mücadelesini hakkıyla yapan bir takımı görmek istiyoruz.

Derbi zaferş sonrasında bunları dile getirmek beni üzüyor ama bu gerçeklerle yüzleşmek gerekiyor.Aykut Kocaman'ın dediği gibi bu sezon ilgnç bir sezon ve planlar alt üst olduğundan dolayı bir standart beklemek yanlış olur.Ama en azından mücadelemiz onur sıfatını hak edecek düzeyde olsun.Tüm istteğimiz bu.

1 yorum:

  1. Az biraz sorgulayan birisi Aykut Hoca'nın bu oyunu (yani geriye çekilerek kapanan takımı) planlamadığını, hayal etmediğini bilir zaten de bizim taraftar çok sabırsız.

    Her şartta ideali neyse onu görmek istiyor yoksa sebeplerini düşünmek yerine çok yıkıcı eleştirilerde bulunuyor.

    Ben performansın artacağını düşünüyorum. Uzun soluklu ve yoğun bir lig var. Play-offla beraber bence daha ancak ortasına ulaştık ligin. Artacaktır performans.

    Deplasman performansımız yerlerde olmasına rağmen başa oynuyoruz. Bunu bir avantaj olarak görmek lazım.

    YanıtlaSil