27 Şubat 2012 Pazartesi

Keskin Dönüşüm Şart



Slovakya ile oynanacak maçın aday kadrosuna baktığımızda bazı şeylerin değişeceğini hissedebiliyoruz.Her seferinde gençleşmeyi öne sürsek de belki de ilk defa gençleşmeyi tam anlamıyla yapabilecek ve gençleri çok iyi tanıyan bir teknik adama sahibiz.Alt yaş gruplarında elde başarılarda önemli pay sahibi oyuncuları aday kadroda görmek mümkün.

En başta Nuri Şahin olmak üzere Caner Erkin, Selçuk İnan, Soner Aydoğdu isimleri Abdullah Avcı'nın çok iyi tanıdığı isimler.Bu isimleri yavaş yavaş milli takımın iskeletinde yer vermeye çalışacaktır.Bildiği, güvendiği isimlerle yola devam etmesini beklememiz son derece normal.Ama bir noktada eleştiriler var.Dönüşümün bu kadar keskin olması konusunda bazı kesimin endişeleri var.Dönüşümün keskin değil de adım adım sindire sindire gerçekleşmesi daha hayırlı olur diye düşünenler var.

Ben açıkcası öyle düşünmüyorum.Çünkü uzun zamandır gençleşme operasyonu adı altında hiçbir şey göremediğimizden dolayı keskin bir dönümüşün gerekli olduğunu düşünüyorum.Elbette Abdullah Avcı'nın kafasındaki kadro bu değil.Abdullah Avcı sadece  gençlerden kimlerin formayı zorlayacağını görmek istiyor ki Abdullah Avcı'nın da son derece hakkı diye düşünüyorum.

Bari bu sefer işi teknik adama bırakalım da süreci sonucunda ne olacak hep beraber görelim.Daha ilk adımda karşı çıkarak, bu böyle olmaz diyerek bir yere varacağımız yok.Abdullah Avcı'ya da başarılar diliyoruö.Futbol şansı hep yanında olur inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder