3 Şubat 2012 Cuma

Gekas ile Sevinmek



Samsunspor devre arasında iyi işler yaparak Gekas gibi bir golcüyü takıma transfer etti.Belki de yönetimden beklenen hamle biraz geç de olsa ikinci devre geldi.Samsunspor'un şansı var ama rakipleri çok olduğu için zor gibi gözüküyor.Samsunspor ligde kalır mı kalmaz mı bilemem ama şu beni çok mutlu etti.Karadeniz gibi milliyetçiliğin fazla olduğu bir yerde Yunanlı golcünün transfer edilmesi ve attığı gollerle sevinilmesi gerçekten sevindirici.Dünkü maçka gördük ki spor her şeyin üstünde.Sporun kıramayacağı hiçbir önyargı yoktur diye düşünüyorum.Belki Gekas'ın golleriyle maçı kaybettik ama bu gollerin biraz olsun önyargıları kırdığı için sevindim.Umarım spor sayesinde bu tür ön yargıları kırmaya devam ederiz.

2 yorum:

  1. Bencede Gekas'ın gelmesi sevindirici. Fakat bir şeye katılmayacağım. Samsun şehrini o bizde oldukça yaygın olan "kaba ve yüzeysel" milliyetçilikle bağdaştırmak o kadar da doğru değil belki. Ne de olsa gayet büyük bir şehir Samsun. Üniversite şehri üstelik. Ha şuna katılırım ama spor aracılığıyla bu güzel görüntüleri tüm memlekete göstermek son derece keyifli bir durum.

    YanıtlaSil
  2. Genel olarak Karadeniz'i kast ettim.Tabi ki kim ne kadar milliyetçi bunun kararını ben veremem.Bu yazıdaki amacım spordaki ön yargıların yersiz oluşu idi.

    YanıtlaSil