12 Şubat 2012 Pazar

Madem Şike Yapılmış Neden Düşürmedin?



Mehmet Ali Aydınlar katıldığı bir programda şike sürecinde yaşanan olayları anlatarak kendisini haklı göstermeye çalıştı.Anlattıklarından bir tanesi Rıdvan Dilmen'e de dokunduğu için Rıdvan Dilmen rahatsız olmuş ve Aykut Kocaman'ın da katıldığı görüşmenin içeriğini dün kendi programında anlattı.Özür dileme kısmını kişisel bir söylem olduğu için bir kenara koyuyorum.Asıl takıldığım nokta Mehmet Ali Aydınlar'ın Fenerbahçe'nin şike yaptığını ama ceza olarak küme düşme yerine puan silme olacağını söylemesidir.Biliyorum ki hiçbir Fenerbahçeli puan silme cezasını kabul etmeyecektir.Nitekim de Aykut Kocaman madem şike yapılmış, o zaman düşürülsün şekilde bir çıkış yaparak bir kez daha kişilik olarak ne kadar iyi bir insan olduğunu göstermiştir.

Bana öyle geliyor ki Mehmet Ali Aydınlar Aziz Yıldırım'ın suçlu bulunacağını tahmin ettiğinden dolayı Fenerbahçe Başkanı olmak için elinden geleni yapacaktır.TFF seçimi olmadan önce de başkanlık için kamuoyu yokladığı da düşünürsek başkan adayı olursa hiç şaşırmam.Başkanlığı iyi mi olur kötü mü olur orasını bilemem ama süreç içerisinde izleme fırsatımız oldu.Başkanlık koltuğunda görmek istemeyeceğimiz bir insan olduğunu düşünüyorum.

Son olarak da şu soruyu sormak istiyorum.Madem şike yapılmış, neden küme düşürmedin?Fenerbahçe'yi sevdiğinden mi yoksa başka planların mı vardı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder