28 Eylül 2010 Salı

Şampiyonlar Ligi 2.hafta Tahminleri&E-H Grupları


Totti Şampiyonlar Ligi kupasını almadan futbolu bırakmayacağını söylemişti.İster hedef koymak deyin isterseniz hayalcilik deyin.Burada önemli olan eğer Totti bu söylediğinde samimiyse kendi sahalarında oynayacakları Cluj maçını kazanmak zorunda.En azından kazanmak adına birşeyler yapmalı.Diğer yandan Cluj   yenilmeden dönerse evine gruptan çıkma adına şansını arttıracaktır.Benim tahminim Totti sözünün arkasında durur:1

Grubun diğer maçında Basel Bayern'i ağırlayacak.Bayern haftasonu Mainz'e yenilerek İsviçre'ye geliyor.Bayern önemli oyuncularının sakatlık yaşamalarından dolayı Basel puan alabilir diyorum.Tahminim:0 veya 2

Chelsea haftasonuna kadar hiç zorlanmadan yoluna devam ediyordu.Manchester City biraz da Mancini'nin İtalyan futbolu oynatmasıyla Chelsea'yi yendi.Chelsea'nin şimdiki rakibi Marsilya.Marsilya Fransa'daki her büyük takım gibi topallaya topallaya ligde devam ediyor.İngiltere işleri gerçekten çok zor.Fromda hücum hattıyla Chelsea rahat geçer.Tahminim:1

Grudun diğer maçında Spartak Moskova Zilina'yı evine eli boş gönderir.Tahminim:1


G grubun beklenen bir diğer maç da Ajax-Milan.İbrahimovic eski takımına karşı bakalım neler yapacak.Milan'ı oldum olası sevmemişimdir.Herkesin de dikaat çektiği yaş ortalamasından dolayı.Ama bu sene Robinho ve Ibra transferleri ile yaşlı kadro sıfatı yerine etkili hücum hattı sıfatını kazandılar.Ajax ise bilidiğimiz Ajax.Her maçı gollü oluyor.Yiyor, atıyor, kazanıyor.Bu maçta Milan hakiki İtalyan gibi oynarsa kontra ataklardan gol bulabilir.Tabiki Milan savunmadayken Ajax da gol bulabilir.Ben açıkcası gollü bir maç bekliyorum.Tahminim mutlaka kazanan olur diyorum:1 veya 2.

Hücum hattındaki formsuzluk nedeniyle sıkıntı yaşayan Real Madrid deplasmanda Auxerre ile karşılaşacak.Eğer Real Madrid gol yollarında başarılı olamazsa en azından beraberlik ile döner diyorum.Tahminim:2 veya 0



H grubunda Shakhtar ve Arsenal deplasmanda oynasalar bile kazanacaklarını düşünüyorum.Gerçi Braga puan alabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder