29 Eylül 2010 Çarşamba

Rıza'nın Suçu Ümit Karan


"Efsane Es Es'i yeniden ayağa kaldırdık. Eskişehirspor'un neler yapabileceğini herkese gösterdik. İlk yıl Süper Lig'de kaldık, ikinci yıl ligi üst sıralarda bitirdik. Bu sezon defansa takviye yapmak istedik. Sezon başında Cezayir Milli Takımı'nda oynayan iki stoper istedim. İstediğim adamları alamadık. Defansa Diego ve Sadıgov alındı. Ben izlemeden Diego alındı. Diego da transferin son günü alınan Sadigov da hazır değildi. Defansa istediğimiz takviyeyi yapamadık. Yediğimiz gollerin yüzde 99'u defans hatasından kaynaklandı."


"Maçlarda genelde iyi oynadık. Hiçbir takıma karşı ezik oynamadık. Hep kazanmayı düşündük. İstatistiklere bakılsın. En çok şut atan, orta yapan, hücum yapan biziz. Sezon başından beri şanssızlık yaşadık. Oyunu skora yansıtamadık. Böyle olunca iki başarılı yıl hemen unutuldu. Golleri ben kaçırdım, golleri ben yedim. İyi orta yapamadım, defansta iyi duramadım. Hücuma iyi çıkamadım, iyi paslar veremedim. Rıza'nın suçu ne? Ben anlamadım."


"O malum arkadaşlara 'kimse kulüpten üstün değil' dedim. Bazıları takım için canla başla çalışan, disiplinli oyuncular yerine takım içinde huzursuzluk yaratan oyuncuları alkışladı. Sezon başında kadro dışı bıraktığımız Ümit Karan'ın bazı futbolcuları arayarak 'iyi oynamayın, Rıza hoca gitsin, ben tekrar geleceğim' dediğini duydum. Ümit'e 'Böyle şeyler yapma. Yanlış işlerle uğraşma' dedim."


"Geride kalan 6 hafta beni çok yordu. Öte yandan bu 6 hafta beni çok hırslandırdı. Teknik direktörlüğe yeni başlamış gibiyim. Eskişehirspor'dan böyle gitmeyi hak etmedim. Süper Lig'de daha iyi, daha pahalı kadrolar var. Onların durumları da istedikleri gibi değil ama herkes hocasına sahip çıkıyor."


Rıza Çalımbay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder