23 Eylül 2010 Perşembe

Jarno Trulli İle Hayata Dair



Soru:B Planı olan tiplerden misin?
JT:Hayır.Kesinlikle A Plancıyım.

Soru:Perşembe günleri padoka geldiğinde gözün ilk neyi arar?
JT:Bisikletimi.

Soru:Hayatının aşkı kim?
JT:Elbette karım.

Soru:Film izlerken en son ne zaman ağladın?
JT:Çok oldu.Aslında ben romantik filmeleri izlemeyi sevmiyorum.Daha çok action filmleri izlemeyi tercih ediyorum.Mesela CSI...

Soru:Neden korkarsın?
JT:Uçuşlardan biraz korkarım.Kapılar kapandığında kendimi ölü gibi hissediyorum.Kapılar açıldığında ise hayattayım gibi hissediyorum.

Soru:Rahatlamak için neler yaparsın?
JT:Spor yaparım.Ailemle vakit geçiririm.Özellikle Avrupa'dan uzak olmaya çalışırım.Çünkü Avrupa herkes beni tanıyor.O yüzden mesela Miami'de olmayı tercih ediyorum.

Soru:Saçını hiç boyadın mı ya da hiç boyamayı düşündün mü?
JT:Hayır, kesinlike düşünmedim.

Soru:Nefret ettiğin beş şey nedir?
JT:Yılanlar, geç kalmak, haksızlık, bağırmak ve biber.

Soru:Dövmen ya da piercing var mı?
JT:Hayır yok.

Soru:Çocukluk kahramanın kimdi?
JT:Nick Lauda

Soru:Evden uzaklaştığında aileni özlüyor musun?
JT:Hayır özlemiyorum.Biliyorum ki geri döneceğim.

Soru:Aldığın en kötü şey nedir?
JT:Birçok insan Hummer'ı alma kararımı kötü buluyor ama ben seviyorum.

Soru:Kahve içer misin?
JT:Hayır kahve sevmem.

Soru:Yarışın olmadığı pazar sabahları neler yaparsın?
JT:Erken kalkarım.Dışarı çıkar biraz antreman yaparım.Daha sonra eve gelir ve spor kanallarını izlerim.

Soru:İlk aracın neydi?
JT:Go-kart

Soru:Yaptığın şeylerden duyduğun en  büyük pişmanlık?
JT:Aslında yaptığım şeylerden doalyı pişmanlık duymam.

Soru:Yapabildiğin en iyi yemek?
JT:Balık

Soru:En son ne zaman sinirlendin?
JT:Spa'da.(çünkü Trulli Spa'daki yarışda sıralama turlarında engellendiğini düşünmüş)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder