30 Eylül 2010 Perşembe

Ibra'da Değişen Birşey Yok



"Burada Zlatan'ın mutlu olduğunu gördükçe ben de rahatlıyorum. Takımına müthiş bir katkı yapıyor ve buraya geldiği günden beri büyük bir mutluluğun içinde. Burada mutluluğu yeniden keşfettiğini söyleyebilirim. Şu anda formunun zirvesinde ve bunu sürdürmek için elinden geleni yapıyor. Başarılı olacağına inanıyorum."


Mina Raiola(İbra'nın menajeri)


Açıkcası bu sözlere çok da inanmadım.Çünkü İbra her gittiği takımda mutluluk tabloları sergiliyor.Daha sonra takımı ligden düştü mü çeker gider, Mourinho'nun takımdan gönderilmesinden sonra ben artık Avrupa'da şampiyon olmak istiyorum diyerek başka takıma gider, daha sonra da kendisinin uyum sağlayamadığı takımın teknik adamını eleştirerek başka takıma gider.İbra böyle bir futbolcu.Menajeri demiş ki İbra formda ve bunu sürdürebilmek için elinden geleni yapıyor.Aslında yapmasına gerek yok.Çünkü İtalyan futbolu egoist bir oyuncu için tam ideal.Milan forvet oyuncusu bakımından sıkıntı yaşıyordu.Inzaghi oynuyordu geçen seneye kadar.O yüzden İbra onlara ilaç gibi geldi.Yoksa İbra küllerinden doğarak inanılmaz işler başarmadı.Topu İbra'ya atıyorlar, İbra da işi bitiriyor.Dediğim gibi fazla birşey yapmasına gerek yok.Aynı bencillikte devam ettiği sürece goller atmaya devam eder.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder