25 Eylül 2010 Cumartesi

Emre İstiyorsun Ama Gitme


Galatasaray Yönetimi Türk Telekom Arena'nın açılışında 2000 yılındaki başarıda katkısı olan, o takımda olan oyuncuları çağırmayı hedefliyor.2000 ruhuna sahip olanlar arasında Galatasaray'ın ezeli rakibinde oynayan Emre Belozoğlu da var.Emre şuan Fenerbahçe'de kaptanlık pozisyonunda.Galatasaray yönetimi Emre'yi çağırır mı çağırmaz mı bilemem ama Emre'nin o açılışa gitmesi doğru olmaz diyorum.Çünkü açılışta taraftarın Emre'ye karşı bir hareketleri olabilir.Bir yandan da Fenerbahçe yönetimi de ezeli rakibinin stat açılışına kaptanını yollamaz diye düşünüyorum.Zaten böyle bir durumun gerçekleştiğini duymadım.Olması da mümkün durmuyor.Emre ise gitmek istiyor gibi ya da gitmek istiyormuş gibi görünmek istiyor.Emre şöyle demiş: “Bana davet teklifi gelmedi. O dönem o başarının içinde ben de bulundum. Teklif gelirse kulübümde izin verirse tabi giderim.”Emre iyi niyetle söylemiş olabilir ama açılışa gitmesi olası taraftar tepkisiyle birlikte o güzel statın açılış törenini mahvedebilir.Gitmek istediğini söylemesi güzel ama gitmemesi herkes için daha hayırlı olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder