23 Eylül 2010 Perşembe

Doğrı Söylüyorsun da...


İnternette kulüplerin resmi sayfalarına bakarken Alex Ferguson'un bir açıklamasını gördüm.Şöyle diyor Sir:"Son iki sezonda iki kez final oynadığımız Lig Kupası, bizim için çok önemli. Çünkü bu kupa sayesinde kadromdaki her oyuncuyu memnun etme fırsatı yakalıyorum.Biz her zaman kazanmak için sahaya çıkan bir takımız. Ama bu turlarda genç oyunculardan faydalanarak deneyim kazanmalarını sağlamak istiyoruz. Umarım bu yıl da geçtiğimiz iki yılki başarılarımızı tekrarlarız."

Ben de o sırada FM2010 oynuyordum.Manchester United'ın başındaydım.Sporting Lizbon'daki başarılarımdan sonra buraya transfer oldum.Neyse o sırada kupa maçım vardı.Sir Alex'in bu sözlerinden sonra tamamen gençlerden oluşan bir kadro ile çıktım.Yaş ortalaması 19 idi.Rakibim 3 lig aşağıdan bir takım.Oynattım gençleri ve sonunda elendim.Şimdi soruyorum Sir Alex'e.Tamam gençleri deneyim kazandırmak konusunda bu tür maçlarda oynatalım doğru söylüyorsun da peki elenmemim ardından takım bana ne oluyor dedi.Benim arkamda sana verilen destek yok ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder