3 Ağustos 2012 Cuma

Oyun Planında Krasic'in Yeri




Fenerbahçe'de Şampiyonlar Ligi'nde Vaslui karşısında göstermiş olduğu kötü futboldan sonra bir transfer harekatı olacağını tahmin ediyordum.Çünkü Fenerbahçe kaliteli oyuncuları olmasına rağmen tam anlamıyla bir takım görüntüsü çizemedi.Defans ve orta saha bölgesine ilk 11 de oynayabilecek oyuncuya gerek olduğunu Vaslui maçı bizlere gösterdi göstermesine ama Fenerbahçe teknik ekibi bu iki bölgeye oyuncu transfer etmek yerine öncelikle Krasic transferi bitirdi ki benim şüphelerim var açıkcası.Yaşına rağmen takımda oynamasına kesin gözüyle bakılan Alex olduğu sürece Krasic nasıl forma şansı bulacak merak ediyorum.Sarı Adam Kuyt'un verimli olacağını hesaba kattığımızda o zaman Sarı Adam Kuyt'u forvet bölgesinde göreceğiz.O zaman forvet bölgesinde şişkinlik olacaktır.Sağ tarafta Krasic ile Mehmet Topuz formayı paylaşacaklardır.Krasic sağ tarafta oynadığı zaman ileri dörtlü Stoch – Krasic – Alex – Kuyt olacaktır ve bu dörtlü savunma anlamında zorluk yaratabilir.Çünkü biliyoruz ki Stoch ve Krasic geriye gelmeye çalışsalar da tan anlamıyla savunma yardım edeceklerini düşünüyorum.Alex'i de düşündüğümüzde orta sahada tüm yük Mehmet Topal ve Cristian'ın omuzlarında olacaktır.Öyle gözüküyor ki Aykut Kocaman bu dörtlü ile başlayacaktır.O halde ben Aykut Kocaman'ın yerinde olsam geçen sezon da denediği ama başarılı sonuç alamdığı Alex'in en uçta oynadığı sistemi denerdim.Solda her zamanki gibi Stoch, sağ tarafta Kuyt ve Alex'in bölgesinde Krasic'in oynaması daha iyi olabileceğini düşünüyorum.

Yok eğer Aykut Kocaman Fenerbahçe'de teknik adam olduğu günden beri aklında olan 4 - 3 – 3 sistemi uygulayacaksa Krasic iyi bir transfer olduğunu söylebilirim.Ya da bu sezon başında hazırlık döneminde dile getirdiği 4 – 4 – 2 sisteminde de Krasic iş yapar.Ama Aykut Kocaman'ın kadroda sağlıklı bir Alex olduğu sürece yıllardır oynanan sistemden vazgeçebileceğini düşünmüyorum.Bu yüzden Krasic transferi benim için bir lüks diye düşünüyorum.Umarım Aykut Kocaman kaliteli oyuncuları bir arada oynatmanın formulünü bulur diye düşünüyorum ya da umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder