11 Ağustos 2012 Cumartesi

Ağlamak İstiyorum



Final koşacaklarından emindik, en az birisinin madalya alacağından emindik ama madalyaların renginin altın ve gümüş olacağını hiç düşünmüyorduk.Aslı Çakır Alptekin biraz daha öne çıktığı için yarış için favori oalrak görüyordum ama Gamze Bulut inanılmaz bir iş yaptı gerçekten.Son metrelerdeki atağı hala gözümün önünde.Yarışı babamla birlikte izlerken babam "Aslı kazanıyor kazanıyor" diye hoplayıp zıplarken ben "asıl Gamze'ye bak" dedim ve ikimiz de ne olduğunu anlayamadık.Birkaç dakika kendimize gelemedik.Daha sonrasında bibrbirimize sarılarak zaferi kutladık.En önemlisi ise Türkiye bayrakları ile pistte tur atarken eminim izleyen herkes de olmuştur gözlerin dolmasıydı.O an kimse duygularını tam manasıyla anlatamazdı eminim.Çünkü madalya beklemek ayrı bir şey 1-2 olmak ayrı bir şey.Aslı Çakır Alptekin ve Gamze Bulut'a çok teşekkür ediyoruz.Bize yaşattıkları duygu öyle tarif edilemez bir duygu ki gerçekten.Ne desek az.Bu arada sporcularımızın yetişmesinde emeği olan hocalarına ve federasyona da teşekkür edelim.Bu başarı iyi bir takım olabilmenin sonucu diye düşünüyorum.Umarım bu başarıların devamı gelirÖzellikle Gamze Bulut'un daha 20 yaşında olduğunu belirtmek gerekiyor.Çok teşekkürler birkez daha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder