24 Ağustos 2012 Cuma

Gebzespor İçin...



Çocukken tek kombine kart ile 5 arkadaş maçları izlemeye giderdik.O zamanlar maç izlemek bizler için inanılmaz bir duyguydu.Özellikle kombine kart benim olunca organizasyonu ben yapardım.Şimdi ise yaşımız belli bir yere geldi.Kendimizi tribünlerden emekli ettik diyebiliriz.Yine de fırsat buldukça izlemeye gidiyorum.Umarım bu alışkanlığımı kaybetmem çünkü yerel bir takımın maçını izlemek, o heyecanı yaşamak ayrı bir duygu.

Nereden geldim bu konuya derseniz Gebzespor Başkanı Yavuz Unsur bu sezon için çıkacak olan kombine kartların kulübe destek amaçlı alınmasını istemiş.Benim aklıma da birden eski günler geldi.Başkan'ın bu ricasını yerine getirmek Gebzespor'un başarısını isteyen herkesin görevidir diye düşünüyorum.umarım hedeflenen rakam gerçekleştirilir.

Bu arada bugün bir arkadaşım Gebze derbisi olacağından bahsetti.Gebzespor ile Darıca GB bugün kamp yaptıkları Kartepe'de özel bir maçta karşı karşıya geleceklermiş.Bir keresinde Darıca GB'nin sahasında maç izlediğimde pek de iyi karşılanmamıştık.O yüzden bu özel maça biraz şaşırdım.Umarım olaysız bir maç olmuştur.En önemlisi her iki takım için hayırlı bir maç olmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder