9 Ağustos 2012 Perşembe

Nevin Yanıt & 12.58



Nevin Yanıt 12.59 u hedef olarak koyduğu zaman ben açıkcası şans vermiyordum ta ki 12.61 koşana kadar.Nevin Yanıt öyle bir sıçrama yaptı ki bir anda 100m engellinin adaylarından biri oldu.Kendisini bu gelişiminden dolayı tebrik ediyorum.Nevin Yanıt koyduğu hedefi biraz daha geliştirerek tamamladı 100m engelli yari finali.Ama görüldü ki madalya için yeterli olmayacaktı.Aslında madalya olursa ne güzel olur diye baktığımızda dolayı asıl önemli olanın Nevin Yanıt'ın finalde koşması idi.Nevin Yanıt 12.58 gibi muazzam bir derece ile koştuktan sonra final daha heyecanlı oldu.Nevin Yanıt bir kez daha 12.58 koşarak olimpiyat beşincisi oldu ve iyi bir iş çıkardı.Madalya beklentimiz düşük olduğu için finalde bir Türk sporcunun yarışması bizleri daha heyecanlı ve gururlu yaptı.O yüzden bizlere yaşattığı gururdan dolayı Nevin Yanıt'a teşekkür ederiz.Nevin Yanıt yeni hedef olarak 12.50 nini altına inmeyi koydu.Ne kadar başarılı olur bilemiyorum ama bu hedefine ya da 12.58 in altına inebileceğini düşünüyorum.Başarılar Nevin Yanıt.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder