15 Ağustos 2012 Çarşamba

Daha 21 Yaşında...


Batuhan Karadeniz Beşiktaş'a dönüşünden sonra herkesin aklına bir acaba sorusu gelmiştir diye düşünüyorum.Geçmişte yaptıkları ve hocaları ile yaşadıklarından dolayı hiç de iyi gözle bakılmayan bir oyuncunun ne kadar düzeleceği belirsiz bir konu olduğu için Batuhan Karadeniz'in her transferinde bir şüphe vardır.21 yaşında olduğu düşündüğümüzde oyuncu karakterini sahaya yansıttığında kalitesi ile fark yaratacağı aşikar ama şu ana kadar bunun farkına varamadığı için kendisine sürekli haksızlık yapıyor.Batuhan Karadeniz'in mental açıdan iyileşmesi açısından yardım alması gerekir diye düşünüyorum.Tüm dünya Balotelli'nin saatli bomba olduğunu bilir ama Avrupa Şampiyonası'nda izlediğimiz Balotelli bildiğimiz Balotelli görüntüsünden uzaktı.Son derece profesyonelce davranışlar sergiledi.Attığı bir golden sonra biraz çizgisinden ayrılmaya yeltendi ama arkadaşları engelledi.Bunun dışında Balotelli'nin kötü bir davranışını hatırlamıyorum.Batuhan Karadeniz'in de Balotelli ile aynı yaşlarda olduğunu, benzer futbol anlayışına sahip olduğunu göz önüne alırsak Balotelli'ye verilen mental desteğin Batuhan Karadeniz'e de verilmesi takdirde verimli bir futbolcuya dönüşebileceğini düşünüyorum.Fiziksel olarak üstünlüğü ve yeteneklerine ek olarak mental olarak da güçlü olabilirse hem kendisi hem takımı hem de Milli Takım kazanacaktır.Umarım Batuhan Karadeniz'in değiştiği yönündeki açıklamaları doğrudur ve artık beklenen seviyeye ulaşır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder