7 Temmuz 2012 Cumartesi

Uğur Boral Denilince Akla Gelen İlk Şey...


Sokakta dolaşırken herhangi bir insana "Uğur Boral" dediğinizde hemen "Sevilla" cevabını verecektir.Başka bir maç, başka bir kelime kullanmayacaktır kesinlikle.Çünkü kariyerinde zirveyi gördüğü başka an yoktur.Hakikaten Sevilla maçlarında öyle bir futbol oynamıştı ki hem şu an Barcelona'da forma giyen Dani Alves'i perişan etmişti hem de Avrupa'nın en gözde futbolcusu olmayı başarmıştı.Çok iyi hatırlıyorum Sevilla maçları sonrasında o zamanlar Sevilla'da forma giyen Diego Capel ile takas edilmesi bile gündeme gelmişti.Doğru mudur yanlış mıdır bilemem ama sonuçta böyle haberler dolanmıştı.Sevilla'yı eledikten sonraki Kadıköy'de oynanan ilk maçta Uğur Boral'a gösterilen sevgiyi de hala hatırlıyorum.Ben de o maçta tribündeydim ve inanılmaz bir destek vardı.O günler güzel olmasına rağmen devamı gelmedi maalesef.Ya da geldi ama bize Sevilla maçında gösterdiklerinin bir iki tık aşağısında gösterdiği için bizler göremedik.Bilemiyorum ama bir daha Uğur Boral Sevilla maçlarındaki Uğur Boral olamadı.Belki de kariyerinin maçı altında ezildi.Üzerinde fazla baskı hissetti.Her şey söylenebilir elbet.Uğur Boral Beşiktaş ile anlaştığını duyunca kendisi adına sevindim.Belki bundan sonra zirveyi göremez ama en azından insanları tekrardan etkilemeyi başarabilir.Umarım Beşiktaş kariyeri kendisi için hayırlı olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder