5 Temmuz 2012 Perşembe

Messi İle Yarış İçerisinde Değilim


Andres Iniesta karakteri bakımından sıkça takdir edilen bir futbolcu.Saha içinde ve saha dışında örnek gösterilen Iniesta karakterine uygun bir açıklama yapmış ki fazlasıyla beğendim.2012 Avrupa Şampiyonası'nda turnuvanın en iyi futbolcusu seçilen Iniesta bu ödüle layık gösterildiği için sevindiğini ama kupanın kazanılmasında tüm takımın emeği olduğunu vurgulamış.Turnuva boyunca takımının en iyisi konumunda olan Iniesta mütevaziliği elden bırakmamış gibi duruyor.2012 Avrupa Şampiyonası'nda gelen şampiyonluk sonrası doğal olarak yılın futbolcusu adayları içerisinde Iniesta'nın ismi de geçiyor.Ama öyle anlaşılıyor ki Iniesta bunu çok önemsemiyor."Yılın futbolcusu ödülü için Messi ile yarış içerisinde değilim.Ya da Ronaldo ya da Xavi ya da Casillas ile.Ben hep bir şeyler kazanmak için mücadele ederim ama bu ödül benim için ekstra bir ödül.Sonuçta insanlar karar derdiği için benim elimde olan bir şey değil.O yüzden bu konu hakkında konuşmayı zaman kaybı olarak görüyorum.Benim için oynadığım oyundan zevk almak ve taraftarlarımın mutlu olduğu görmek daha önemlidir." diyor Iniesta Ballon d'Or ödülü hakkında düşüncelerini belirtirken.Öyle konuşmuş ki hayran kalmamak elde değil.Ne kadar iyi karakterli bir oyuncu olduğunu bilsek de her seferinden bizi kendisine hayran etmeyi başarıyor.Kendisini izleme şansı bulduğumuz için kendimizi şanslı hissetmeliyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder