3 Temmuz 2012 Salı

Sevindik Ama Unutmayalım ki...


Şike davasında mahkeme kararlarını açıkladı ve Fenerbahçeliler sevince boğuldu.Neden boğuldu?Çünkü 1 yıldır tutuklu olan Aziz Yıldırım tahliye edildi.Bu insani açıdan herkesi memnun edecek bir haber.Uzun tutukluluk süreleri ile ilgili ülkemizde bu kadar tepki varken Aziz Yıldırım ve diğerlerinin 1 yıla yakın tutuklu olması gönülleri rahatsız ediyordu.İşin bu tarafına baktığımızda sevinmemek elde değil.Ama işin bir de öbür tarafı var ki beni etkileyen asıl şey bu.O da mahkemenin Aziz Yıldırım ve Fenerbahçe yöneticilerini suçlu bulması.Aziz Yıldırım'ın tahliye olması ile sanki suçlardan beraat etmiş gibi bir hava var ki çok yanlış bir şey.Tabiki Başkanın tahliye olması bir Fenerbahçeli olarak beni sevindirdi ama suçlu bulunması da bir o kadar üzdü ve canımı sıktı.Taraftarlardan bir şey rica ediyorum.Sevinelim elbette ama lütfen mahkemenin verdiği kararı da unutmayalım.Dosya Yargıtay'a gitti ama ortada ceza verilmiş bir dosya var.Bir taraftar olarak bizi ilgilendiren şey bu olmalı diye düşünüyorum.Fenerbahçeli taraftarlar 1 yıl boyunca biz masumuz, Aziz Yıldırım'a güveniyoruz dedi ama hem spor yargısı hem de adli mahkeme Fenerbahçe'yi suçlu buldu ki bu beni rahatsız ediyor maalesef.Şimdi böyle konuşuyorum diye bana kızan arkadaşlar olacaktır ama maalesef görüntü böyle.Mahkemenin verdiği kararın nihai karar olmadığını biliyorum elbette ama Yargıtay kararını açıklayana kadar bu etiket üzerine yapışacaktır ki taraftarı olduğum bir takımın başkanının böyle bir etikete sahip olmasını kabullenemem.O yüzden umuyorum bu davada Fenerbahçeli yöneticiler aklanır ve dosya Yargıtay'dan döner.Ama mahkemenin kararını her zaman hatırlayıp Yargıtay düşüncesini açıklayana kadar suçun olabileceğini aklımızdan çıkarmayalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder