11 Mayıs 2011 Çarşamba

Madrid'de İkinci Türk


"16 yaşında Borussia formasını giydim ve 50 bin kişinin önünde oynadım. Birçok baskıya boyun eğmedim ve hızlı bir şekilde olgunlaştım. Madrid gibi bir kulübe sıçramaya hazırım. Bir arzumu gerçekleştirdim ama şimdi yeni bir hedef var. Kazanmak." 

Nuri Şahin

Mesut Özil'den sonra bit Türk daha Real Madrid forması giyecek.Dortmund'un bu sezonki şampiyonluğunda önemli bir rol oynayan Nuri Şahin Mourinho'nun dikkati çekerek dünyanın en büyük kulüplerinden birine gitti.O'nunla ne kadar gurur duysak azdır.Dortmund kadrosuna liderlik yapma konusunda hiçbir sıkıntı yaşamayan Nuri Real Madrid'in orta sahasında da liderlik yapmakta sıkıntı yaşamaz diye düşünüyorum.Oyunu iki yönlü oynamayı iyi beceren Nuri Mourinho'nun orta sahada aradığı özelliklere sahip olduğundan eğer herhangi bir problem yaşamazsa ilk 11'de sık sık görürüz diye düşünüyorum.Nuri Şahin'i tebrik ederiz.Umarım kariyeri inanılmaz yerlere ulaşır.

Şunu demeden de duramayacağım.Mesut Özil, Nuri Şahin ve transfer olacağı söylenen Hamit...Bunların üçü de Almanya'da eğitim aldığını da unutmayalım.Umarım Türkiye'de yetiştirdiğimiz bir futbolcu bu düzeylerde oynatmayı başarırız.Neyse bu mutlu haberi baltalamayalım.Tekrardan tebrik ederiz Nuri Şahin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder