4 Mayıs 2011 Çarşamba

Caner'in Açıklamaları & Trabzonspor'un Rahatsızlığı





"Fenerbahçeli futbolcu Caner Erkin’in haddini aşan açıklamaları bugün ki medya organları aracılığıyla kamuoyuna yansımıştır. Türk futbol tarihini bilmeyen, ipe sapa gelmez ifadelerle sözde gündem yaratmaya çalışan, bir takımın formasını giyerken başka takıma üzülen ve bunu açıkça dile getiren bu oyuncuyu Trabzonspor’a yönelik söylemlerinde dikkatli olmaya çağırıyoruz."


Caner 2 Mayıs günü bazı açıklamalar yapmıştı.Yaptığı açıklamalardan rahatsız olan Trabzonspor cevap niteliğindeki üstteki yazıyı kaleme almış.Açıkcası Caner'in ne söylediği hakkında bir fikrim yoktu.Arada kaynamış.Şimdi okudum ve Trabzonspor'un rahatsız olacağı, kızması gereken bir şey yok diye düşünüyorum.İsterseniz Caner'in söylemlerinden yola çıkarak yorumlayalım.

"Ben şansa inanmıyorum ama şans yanlarında... Son dakikalarda çok güzel goller buluyorlar. Takım olarak bence çok yetenekli oyuncuları yok. Takımda oyun, 3-4 kişinin üstüne yüklenmiş durumda. Burak, Selçuk ve Jaja gibi; Onlar da biraz tökezlediğinde veya vasat oynadıklarında yani vasıflarının üzerine çıkmadıklarında takım çok zorlanıyor. Ama işte, zorlansalar bile son anlarda buldukları gollerle buraya kadar geldiler. Bundan sonrası için aynı gidişatın devam edeceğini sanmıyorum. Takımın üzerinde çok büyük stres ve baskı oluşacak"

Caner'in bu söylediklerine katılmayan birileri çıkar mı sizce?Ligin ikinci yarısındaki Trabzonspor'un düşüşü sonrası takım tamamen Selçuk, Burak ve Jaja'nın üstüne kaldığı çok ortada.Burak Yılmaz'ın üstün performansı olmasa Trabzonspor kaybettiğinden daha çok puan kaybedecekti.Burası açık ve net iken Trabzonspoır'un bunları söyleyen bir oyuncuya kızması pek de mantıklı değil.Caner bütün takım mücadele etmiyor, sadece bu üçlü işi götürüyor demiyor ki.Bazen söylenmek istenen ile söylenenler arasında farklar olabilir ama burada Caner gayet açık bir şekilde herkesin görebildiği söylemiş.

"Trabzonspor'un '3 Büyüklerin' içine girdiğini düşünmüyorum. Galatasaray ve Beşiktaş bizim ezeli rakiplerimiz. Onların düşük bir sezon geçirmeleri ve yarıştan erken kopmaları, Trabzonspor'un bu kadar öne çıkmasına sebep oldu. Ben inanıyorum ki; Trabzonspor puan kaybedecek ve biz inşallah Ankaragücü maçında taraftarımızın karşısına hem lider hem şampiyon olarak çıkacağız"

Yukarıdaki söz de Caner'e ait.Açıkcası ne amaçla söyledi bilemiyorum ama biraz yersiz olmuş.Çünkü Trabzonspor diğer iki kulübün düşüş yaşamasından dolayı değil işine bakarak oyununu oynadığı için şampiyonluk adaylarından biri oldu.Geçen seneki durumla karşılaştırırsak daha iyi anlarız.Geçen sene de Beşiktaş ve Galatasaray gerilerde kalmıştı ama Trabzonspor yukarılarda değildi.O yüzden bu açıklamasını gereksiz bulduğumu düşünüyorum.Her takım kendi taraftarının gözünde büyüktür ve bu büyüklüğü kimse taraftarlar adına belirleyemez.

Böyle düşünürken Trabzonspor'u da haklı görmüyorum.Çünkü Caner'in söylediklerine cevap bulamamalarından dolayı ipe sapa gelmez cevabını vermeleri hiç hoş değil.Ayrıca kendilerini hiç bir şekilde ilgilendirmeyen bire konuyu da açıklamaya eklemek de hoş olmamış.Eğer cevap vermek istiyorsan söylemindeki tona ve yazdığın metine dikkat ederek cevap verebilirsin.Ama yöneticilerimiz alışkın oldukları yolda ilerliyorlar.Şiddeti bol açıklamalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder