14 Mayıs 2011 Cumartesi

Krampon Haberleri - 14





Bir futbolseverin özel bir televizyon kanalının önünde yaptığı eylem güne damgasını vurdu.



Bina önüne elinde bir adet 37 ekran Shov marka televizyon ile gelen eylemci, "Memlekette herkes Peter Jackson mı lannn!" diye haykırdı ve söz konusu TV'yi yere fırlatarak son yılların en önemli protesto gösterisine imza attı.



Basın mensuplarına konuşurken sinirden ellerinin titrediği görülen A.K., "Türkiye Kupası finali ile hanımın izlediği dizi aynı saatte başladı. Nedendir bilmiyorum ben maçı mutfaktaki küçük televizyondan seyrediyorum. Benim TV'de futbolcular o kadar küçülüyor ki 4 büyüklere bile penaltı çalınmıyor, düşünün. Neyse ben içimden dedim ki dizidir bu, bi yerde biter ben de salonda rahat rahat maçın sonunu izlerim. Maç 90 dakikada bitmedi. Uzadı. Yine bitmedi. Penaltılara kaldı. Bitmedi. Kupa töreni yapıldı. Yine de tüm bunlar "Muhteşem Yüzyıl" kadar sürmedi la" diye konuştu.



Sözlerine "Sanki yerli dizi değil Lord of the Rings Trilogy çekiyorlar" diye devam eden A.K., "Futbolseverin üstünde karanlık güçler karanlık oyunlarını oynuyor. Salı günleri Necati Usta'ya alışamadan, çarşamba da Muhteşem Yüzyıl başladı. Hadi dizinin bölüm başına bir yüzyıl sürmesini de geçtim, konu da moral bozucu. Koskoca padişah bile iki halvet için kadın dırdırları ile uğraşırken ben nasıl diyeyim, 'Maçı salonda ben izleyeyim' diye?.. Hürrem hanım koca padişaha "Sefere çıkma ya, lütfen yaa" falan diyor efendim. 'Sefere çıkma' ne lan! Muhasebeci mi bu adam, bugün işe gitmese olur mu?" dedi ve bayıldı.



Olay sonrası hastaneye yatırılan A.K.'nin doktorları ise şöyle konuştu: "Hastamız baygın ancak, odasına dev bir ekran koyduk ve Chelsea - Liverpool maçını yayınlıyoruz. Bir ara "İşte Premier Lig bu!" diye sayıkladığını duyduk. Bu iyiye işaret"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder