16 Nisan 2013 Salı

O Görüntüyü Vermek Gerekirdi


Fatih Terim'e verilen ceza sonrasında Karabükspor maçında tribünde olmasından dolayı kendisine destek olmak için maçı yanında izleyen Başkan Ünal Aysal'ın golden sonra Fatih Terim'e bakmaması, golü kutlamaması, Fatih Terim'in başkana bakıp bir hamlenin gelmesini beklemesi gerçekten ilginç bir görüntüydü.Aranızda ne sorun olursa destek amacıyla oraadaysanız golden sonra da kutlama görüntüsünü seyirciye vermek zorundasınız.Eğer o görüntüyü vermezsiniz taraftarın ortalıkta konuşulan şeylere inanmasına neden olursunuz.

2 yorum:

  1. Macin devre arasinda ve sonundaki görüntüleride gördünüzmü? Gözden kacmistir... :))
    Hadi medyada suni bir gündem olusturuluyor, galatasaray cok kötü durumdaymis imaji veriliyor, anladik onlarin emir aldiklari var reyting kaygilari var. Surda amatörce yaziyorsunuz, amatörce okuyoruz hedefiniz tam olarak ne anlayamiyorum...

    YanıtlaSil
  2. @ baris bey

    ortalama bir seyirci tüm gardların indiği o gol anında göz göze gelmelerini bekler.golü beraber kutladılar mı ona bakar ve onun üzerinden konuşur.

    benim hedefime gelince ben herhangi bir sorun yaratmaya çalışmıyorum.sadece o anki görüntüyü yorumladım.

    ayrıca dediğiniz gibi ben amatörce yazıyorum ve benim düşündüğümü yazmam ile galatasaray'a zarar vereceğimi düşünmüyorum.kaldı ki böyle bir düşüncem de yok.

    YanıtlaSil