15 Nisan 2013 Pazartesi

Mourinho Gelirse Kimle Çekişecek?


Mourinho'nun Türkiye'ye gelmesi ile ilgili haberler çıktıktan sonra kafamda bir soru belirdi.Mourinho çalıştığı het takımda, her ülkede rakip takımların teknik adamlarıyla söz dalaşını yapmaktan çekinmiyor.Saha içindeki çekişmeyi saha dışına da taşıyarak istediği ortamı oluşturmaktan geri kalmıyor.Peki Türkiye'ye geldiğinde kiminle çekişecek?Benim aklıma ilk gelen isim Yılmaz Vural.Karşılaştıkları maçtan sonra üstüne bir de yenmişse “ben o kadar iş yaptım ama bana bir tülü şans vermiyorlar” şeklinde konuşup Morinho'yu Anadolu'da bir takımı çalıştırmayı önerecektir diye tahmin ediyorum.Bir başka isim Ziya Doğan.Eğer Ziya Doğan bir takımı çalıştırırsa o dönemlerde kesin olarak “Mourinho efendi gelsin bu kısıtlı imkanlarla çalışsın da görelim” diyecektir.

Mourinho Türkiye'ye gelir mi gelmez mi bilmem ama gelme ihtimali üzerinden olası kapışmaları kafamda canlandırdım da zevkli olabilir.Sonrasında Mourinho bunlar ne diyor deyip kaçarsa şaşmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder