24 Nisan 2013 Çarşamba

Galatasaray Örneği Dururken


Trabzonspor'un şu anki halini 2 sezon önceki Galatasaray'ın haline benzetiyorum ve Trabzonspor da Galatasaray gibi tekrardan şampiyonluk yarışı içerisinde olacaktır.O yüzden Trabzonspor gelecek sezon için planlamayı iyi yapmalıdır.Ama şunu da gözden kaçırmayalım Galatasaray geçen sezon şampiyon olurken ve bu sezon yine şampiyonluğa yaklaşırken yerli oyuncu seçimlerini iyi yaptı.Özellikle Selçuk hamlesi Fatih Terim'in Galatasaray'daki en iyi tercihiydi diyebiliriz.Trabzonspor bu anlamda dezavantajlı diyebiliriz.Çünkü mevcut kadrodaki yerlilerin kalitesi bir yere kadar taşır takımı.Transfer döneminde de köklü değişiklik yapılamayacağına göre Trabzonspor'un bu transfer döneminde takımı biraz toparlamalı ve asıl 2 sezon sonrası için iyi kadro kurmalıdır diye düşünüyorum.Adım adım gidilirse kulüp açısından daha hayırlı olacaktır diye düşünüyorum.Tabi öncelikle yönetim ve teknik adam belirsizliğini ortadan kaldırmaları gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder