13 Haziran 2012 Çarşamba

Oktay Mahmuti'yi F.Ülker'de Görmek İsterim


Birkaç haftadır Galatasaray yönetimi ile Oktay Mahmuti arasında bir gerilim olduğunu söyleniyordu.Tarafların anlaştıklarını duyurmasına rağmen sözleşmenin bir türlü imzalanmaması nedeni oalrak bu gerilim söyleniyordu ki bugün gelen haberle bu gerilimin doğru olduğunu görmüş olduk.Geçen sezon takımını finale çıkaran, bu finalin meyvesi olarak Eurolig'e katılan ve neredeyse çeyrek final gören bir takımın koçunu bu kadar kolay harcamak doğru değil diye düşünüyorum.Yönetim ile Oktay Mahmuti arasında neler geçtiğini tam bilemiyorum ama ne olursa olsun ortada bir başarı olduğunu düşünürsek aradaki buzlar bir şekilde eritilebilirdi.Galatasaray yönetimi geldiği günden beri istikrardan bahsedip sonrasında Oktay Mahmuti'yi göndermesi bana göre birbirleriyle uyumlu gözükmüyor.

Oktay Mahmuti ülkenin yetiştirdiği önemli koçlardan biri olması sebebiyle şu anda koç arayışlarında olan Fenerbahçe Ülker'e gelmesini isterim.Aslında Nevan Spahija ile anlaşılmadan önce kafamda Oktay Mahmuti vardı ama olmadı.Fenerbahçe Ülker ile adı anılan isimlere baktığımızda bizleri heyecanlandıran isimler var elbette ama Oktay Mahmuti'nin de düşünülmesi taraftarıyım.

4 yorum:

  1. Oktay Mahmudi Fenerbahçe taraftarının en sevmediği figürlerin başında gelir. Hayır görmek istemem! İyi koçtur carttır curttur ama iyi insan mıdır tartışılır..

    YanıtlaSil
  2. Sürekli hakemlere çemkiren, Fenerbahçe maçları sonrasında hakem hakem diye ağlanan Oktay Mahmudi'yi Fenerbahçe benchinde görmek istemiyorum açıkçası. Ayrıca Fenerbahçe'nin Galatasaray'dan kovulan (nedeni tam olarak bilinmese de, oralar biraz karışık) birini göreve getirmesi bence yönetim ve taraftar üzerinde de bir baskı oluşturur. Ya klüpten çıkma bir koç başa getirilmeli ya da hedefler doğrultusunda yabancı bir koç getirilmeli.

    YanıtlaSil
  3. Her ikinizin de düşüncesine saygılım elbette.Ben sadece Oktay Mahmuti'nin basketbol anlayışını beğendiğimden dolayı Fenerbahçe'de görmek isterim dedim.Kişiliği ile ilgili noktalarda fikirlerin aynı olmaması kadar doğal bir şey olamaz.Beğenip beğenmemek kişiye kalmış.

    YanıtlaSil
  4. Harika bir koç ama karakteri bize yakışacak kalitede değil asla

    YanıtlaSil