21 Haziran 2012 Perşembe

Kaptan Yuvadan Uçtu



Dün akşam televizyonda alt yazıyı okurken bir an için dondum kaldım.Altyazıda Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı'nın kaptanı Nevriye Yılmaz'ın Galatasaray'a transfer olduğu söyleniyordu.Bir an için ne düşüneceğimi bilemedim doğrusu.Fenerbahçe'de başarılardaki katkısı yadsınamaz bir gerçek olan, takımın kaptanlığını yapan Nevriye Yılmaz'ın gideceği hiç aklıma gelmezdi.Öncelikle bizlere yaşattığı zaferlerden dolayı kendisine teşekkür ediyorum.Sonra da şunu belirteyim ki kendisine hiç kızmıyorum.Çünkü sporda profesyonelliğin ön planda olduğunu biliyorum.Ayrıca Nevriye Yılmaz'a kızma hakkımında olduğunu düşünmüyorum.Sonuçta Fenerbahçe kulübüne verdiği emek her şeyi açıklıyor.Umarım her şey gönlünce olur.Yeni sezonda rakibiz ama gönüllerde yan yana olduğumuzu unutma.Hem sen unutma hem de bizler unutmayalım.Yolun açık olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder