14 Haziran 2012 Perşembe

Hollanda'da Olaylar Olaylar



2012 Avrupa Şampiyonası'nın altın grubu olarak anılan B grubunda Hollanda Almanya karşısında 2. yenilgisini alarak gruptan çıkma şansını oldukça zora sokmuş oldu.İlk maçta da fazlasıyla eleştirilen Hollanda kendisi açısında önemli olan 2. maç için beklentilerin yüksek olmasına rağmen yine istediklerini yapamadılar.Hücum hattı açısından oldukça kaliteli isimlere sahip olmasına rağmen defans hattı hücum hattından birkaç gömlek gerisinde olduğundan basit pozisyon hatalarından dolayı Hollanda dün yine yüzü asık bir şekilde sahadan ayrıldı.Hollanda 2 de 0 yapınca geçmiş Avrupa Şampiyonları'na bakmak istedim.Çünkü Hollanda'yı sıfır çekerken hiç görmemiştik.O yüzden benim bilmediğim kötü bir şampiyona var mı diye merak ettim.Hollanda katıldığı 8 Avrupa Şampiyonası'nda sadece 1inde gruptan çıkamadı.Daha da önemlisi sıfır çektiği bir turnuva yok.1988'de şampiyon, 1992, 2000 ve 2004'de yarı final görmüş Hollanda.İstatistikler böyle iken Hollanda'nın sıfır çekeceğini düşünmüyorum.Daha doğrusu beklemiyorum.Kazanması da yetmeyeceğini düşünürsek Hollanda'da turnuvadan sonra "olaylar olaylar".Yok eğer gruptan çıkmayı başarabilirlerse takımın havası bir anda değişebilir diye düşünüyorum.Bakalım Hollanda son kozunda ne yapacak?Bir maçlık birlik olup istediklerini sonucu alacaklar mı yoksa birbirlerinden kopuk bir şekilde turnuvayı kapatacaklar mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder