9 Ocak 2013 Çarşamba

Özgür Çek İle 2. Ayrılık


Özer Hurmacı transferinde Ankaraspor'a gönderildiğinde oldukça üzülmüştüm.Çünkü Fenerbahçe'nin sol tarafı için iyi bir alternatif durumundaydı.Yaşı itibariyle uzun yıllar Fenerbahçe'ye hizmet edecek bir oyuncu profiline sahip olduğunu düşünüyordum.2. kez Fenerbahçe kariyeri başlayınca bu düşünceler çerçevesinde bu kez daha faydalı olacağını, rotasyona dahil edilerek katkı alınabileceğini bekliyordum.Sol bekte Hasan Ali Kaldırım'ın yükünün bir kısmını alabileceğini bekliyordum.Belki Özgür Çek'in antrenman performansı yeterli değildi belki de Aykut Kocaman Hasan Ali Kaldırım'ın yerine Özgür Çek'i oynatma riskini alamadı.Yani yine olmadı olamadı ve 2. kez ayrılık yaşandı.Yarın Allah korusun Hasan Ali Kaldırım'a bir şey olduğu takdirde sol bekte Caner Erkin yerine Özgür Çek'i oynatırdım.Aykut Kocaman'ın bir bildiği vardır elbette ama bana göre yanlış bir karar gibi gözüküyor.Umarım Aykut Kocaman sonradan pişman olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder