1 Ekim 2012 Pazartesi

Yalnızlardanım # Alex de Souza



Alex de Souza ile Aykut Kocaman arasındaki gerginlikte sürekli ortada kalmaya çalıştım ve önemli iki futbol adamının daha fazla yıpratılmadan işin çözüme bağlanmasını bekledim ama işler iyice kötüye gitti ve bana göre artık yapılacak şey belli oldu.Alex de Souza Kasımpaşa maçında oyundan alındıktan sonra yedek kulübesinde değil de tribünde oturuyorsa Alex de Souza ile Fenerbahçe bağları kopmuş demektir ve yapılacak iş bağların koptuğunu resmileştirmektir.Alex de Souza'nın fotoğraftaki gibi yalnızları oynamasını istemezdim ama bir insan hak ettiği şeyi yaşar diye düşünüyorum.Artık bazı kararların alınması gerekiyor.Çünkü daha fazla uzatıldıkça problemler çığ gibi büyüyecektir.artık inceldiği yerden kopsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder