28 Eylül 2012 Cuma

Hamilton Gitti Perez Geldi



Formula 1'de Mclaren takımında beklenen ayrılık gerçekleşti.Lewis Hamilton şampiyonluk yaşadığı Mclaren'den ayrılarak Mercedes takımı ile anlaştı ve önümüzdeki sezon Mercedes adına yarışacak.Bir Mclaren taraftarı olarak kendisine verdiği hizmetlerden ötürü teşekkür ediyorum.Yaşattığı mutluluklar her zaman aklımızda kalacaktır.Son sezonlara baktığımızda belli bir çizgide olmayı başaramaması ve aksiliklerin odak noktası olması bu ayrılığı doğurdu diye düşünüyorum.Keşke bu ayrılık olmasaydı ama yapılacak bir şey yok.

Lewis Hamilton takımdan ayrıldıktan sonra Mclaren takımı Sergio Perez ile anlaşıldığını açıkladı ki bana göre iyi bir tercih.Sauber takımındaki performansını beğeniyorum ve Mclaren gibi büyük bir takımda performans çıtasını yükseltecektir diye düşünüyorum.Umarım faydalı bir birliktelik olur.Hayırlı olsun Sergio Perez.

Bu arada şunu da söyleyelim.Mercedes takımı Lewis Hamilton ile anlaşınca emektar Michael Schumacher'e yol gözüktü.Sauber ile anlaşacak diye haberler var.Bakalım yarışmaya devam edecek mi yoksa tamam artık mı diyecek?Bir de Mercedes takımı Niki Lauda ile anlaşmış diye haberlere rastladım.Mercedes bir atılım yapmak istediği ortada.2013 sezonu ilginç bir sezon olacak gibi duruyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder