1 Eylül 2012 Cumartesi

Vuelta Asıl Şimdi Başlıyor



2012 Vuelta beklediğimden daha yakın ve çekişmeli gittiğini söylemeliyim.Alberto Contador'un cezasından dolayı duyduğu açlıktan dolayı Vuelta'da saldırgan olacağını biliyorduk ama açıkcası Valverde ve Rodriguez'in bu performanslarını beklemiyordum.Özellikle Rodriguez'in zamana karşıda kırmızı mayoyu kaybedeceğini düşünüyordum ki kırmızı mayosunu iyi savundu.Chris Froome ise tüm sezonun yorgunluğundan dolayı biraz gerilerde kalmış görünüyor ama dağlık etaplarda sonuna kadar gidecektir diye düşünüyorum.Zaten kendisi de bacaklarında güç hissettiği takdirde saldırgan olacağını söyledi.Dağlık etapları merakla bekliyoruz.Dağlık etaplar Cumartesi, Pazar ve Pazartesi günlerinde olacak.Yani ilk ciddi dağlık etabı bugün.Bisiklet turlarında dağlık etapları heyecanı bir başka olduğundan herkese izlemelerini tavsiye ediyorum.bisikletseverler zaten takip edecektirler de yeni yeni izlemeye başlayanlar ya da başlamamış olanlar mutlaka izlemeliler.Her spor gibi bisikletin de izlemesi çok farklı duyguları hissetmemizi sağlıyor.

Etabı saat 17:00 dan itibaren Eurosport'tan takip edebilirsiniz.İzleyecek olanlara iyi seyirler diliyorum.


Genel Klasman


1. Joaquim Rodriguez (Spain/ Katusha) 48:56:17"
2. Alberto Contador (Spain/ Saxo Bank) +13"
3. Chris Froome (Britain/ Team Sky) +51"
4. Alejandro Valverde (Spain/ Movistar) +1:20"
5. Robert Gesink (Netherlands/ Rabobank) +2:59"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder