13 Mart 2012 Salı

Şenol Güneş Haklı


Önceki haftalarda Fenerbahçe'nin fikstürü hakkındaki eleştirilerimizi dillendirmiştim.Pazartesi-Cuma maçlarının adil olmadığını ve Fenerbahçe'nin daha fazla bu uygulamaya maruz kaldığını söylemiştim.Şenol Güneş de kendi takımı için aynı durumdan şikayetçi olmuş.Fenerbahçe oynadığı zaman neredeydin ey Şenol Güneş demek yerine ben Şenol Güneş haklı diyorum.Çünkü ortada bir acayiplik varsa o acayipliği ortadan kaldırmak için birlikte hareket etmek gerekir.Dil birliğinin olması gerekir.Trabzonspor dün haftayı kapadıktan sonra Cuma günü haftanın ilk maçını oynaması fikstürü hazırlayan ekibin ne kadar beceriksiz olduğunu bir kez daha ortaya koyuyor.Yayıncı kuruluş maç programını bu şekilde istiyor olabilir ama daha adaletli bir program yapılabilir diye düşünüyorum.Bu sezonu da böyle geçirdik.İnşallah gelecek sezondan itibaren bu tür acayiplikleri görmeyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder