4 Mart 2012 Pazar

"Hakem Bana Takmış Bir Kere"



Pique Barcelona savunmasının bel kemiği durumunda.Pique olası bir form düşüklüğü Barcelona'nın takım savunmasını etkiliyor.Son dönemde Barcelona'nın puan kayıplarında Pique'nin formsuzluğunu görmek mümkün.Formsuzluğu ile ilgili çeşitli söylentiler var ama ona değinmek istemiyorum.Pique dün oynanan S.Gijon maçında kırmızı kart görmesinin nedeni olarak hakem bana kafayı takmış olarak göstermiş.Hani okulda öğrenciler bir derste başarısız olur da ailesine "hoca zaten bana kafayı takmış" siteminde bulunur ya Pique de bunu örnek almış ve aynı nedeni öne sürmüş.Pique herhalde böyle konuşurken kendisi bile inanmamıştır.Eğer formsuz olduğunu kabul eder ve toparlanmak için elinden geleni yaparsa "hakem bana takmış" gibi söylemlere ihtiyacı bile olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder