18 Mart 2012 Pazar

Özeti Yayınlamasanız da Olur



Formula 1 yayın haklarının el değiştirmesinde dolayı takip etmekte zorlanacağımı biliyordum ama yayıncı kuruluş bir çözüm bulur diye bekliyordum.Yarış bitiminde veya akşam yarışın tekrarını yayınlayacaklarını düşünüyordum.Ama öyle olmadı.Yarış hakkında yazı yazmak için televizyonun başına geçtim ve yarışı izlemeye başladım.Yayıncı kuruluş yarışın özetini yayınlıyormuş meğerse ve izlediğimden hiçbir şey anlamadım.Çünkü Formula 1 özeti izlenecek bir spor değildir.Yarış içerisinde stratejilerin önemli olduğu bir sporun özetinden hiçbir şey anlayamazsınız.Sadece yarışın kim kazandığını ve birkaç geçiş izlerseniz.Hal böyleyken özetini yayınlamalarına gerek yok.Çünkü bunları yarışın özetini okuduğunuzda da anlarsanız zaten.O yüzden yayıncı kuruluş kendisini hiç kasmasın.Özeti yayınlayarak değerli 30 dakikaları boşa harcamasınlar.Buna gerçekten gerek yok.30 dakikalık özet yapacaklarına hiçbir şey yapmasınlar.En azından bir şey yapmıyorlar diye sitem edelim.Çünkü özet yayınlamak daha kötü bir durum.

Yarışa gelirsek Mclaren'den Jenson Button kazandı.Vettel ikinci, Hamilton 3. oldu.Mclaren açısından iyi başladı sezon.Umarım bu böyle devam eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder