13 Ekim 2011 Perşembe

Sen Bizim Kahramanımızsın Taner Gülleri



Her kulübün bir kahramanı olur.Özellikle Anadolu'da.Biz Kocaeliler için de Taner Gülleri kahramandı.Kocaelispor'a gelişi ile bize inanılmaz anlar yaşattı.Kocaelispor Süper Lig'e çıkarttı.Hem de Bank Asya'da gol kralı olarak.Süper Lig'de bir sezonda dört büyüklere gol atan ilk oyuncu oldu.O sezon bir maç var ki hala unutamıyorum.22 Şubat 2009 günü Taner Gülleri için başka bir şey ifade ediyordu.Taner o gün deplasmanda Galatasaray'a 4 gol atarak imkansızı başardı.Her Kocaeli taraftarının aklındadır o maç.5-2 gibi bir skorun çıkmasından dolayı yoksa geçmişe bakıp vay be biz bir zamanlar neler yapıyormuşuz demek için mi hatırlıyoruz bilemiyorum.Şu anda kocaelililer için durum karışık.Ne hissettiğimizi bilmiyoruz.İşte bu duygu karmaşasının arasında bir kötü haber daha aldık.Kahramanımız olan Taner Gülleri futbolu bıraktığını açıklamış.Yaşının ilerlemesinden dolayı sakatlığının geçmesinin biraz zaman alacağını biliyordum ama futbolu bırakacağını hiç düşünmemiştim.Şu anda ne diyeceğimi bilemiyorum."Organize İşler"de Yılmaz Erdoğan Tolga Çevik'e "Süpermen hiç intihar eder mi?Çocuklara nasıl anlatacaksın?" diyordu.Aynı durum bizler için de geçerli.Bize küçüklüğümüzden beri Kocaeli masalları anlatılırdı ve bu masalların son kahramanı Taner Gülleri idi.Şimdi ise Masalda hem kahraman öldü hem de masal artık masal olmaktan çıktı.Şimdi çocuklara nasıl anlatacağız Kocaeli masalını.Yer ve insan öğelerinin olmadığı masala masal denilir mi?ya da çocuklar bu masalı dinlerler mi?

Dedim ya karışık duygular içerisindeyim.Kocaelispor'un haline bakınca içim acıyor.Bir zamanlar desteklediğim takım bu değil diyorum.Ama o olduğunu görünce sus pus olup oturuyorum.Üstüne bir de kahramanlarımızın futbolu bıraktığını duyunca batsın bu dünya moduna giriyorum.Biliyorum ki tüm Kocaelililer aynı durumda.Son olarak Taner Gülleri'ye bize yaşattığı onca mutluluktan dolayı teşekkür ediyorum.Keşke daha uzun yıllar bir arada olabilseydik.Ama şunu bil ki bizler seni hep hatırlayacağız.Aklımızdan bir an olsun çıkarmayacağız.Ali Sami Yen'de attığın 4 golü asla unutmayacağız.Sen bizim kahramanımız olarak kalacaksın.Sağol Taner Gülleri...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder