13 Ekim 2011 Perşembe

Ali Ece Büyüksün!!!



Son bir haftada A Milli Futbol Takımımız 2 maç yaptı.Almanya karşısında 3-1 lik yenilgi, Azerbeycan karşısında ise zoraki 1-0 lık galibiyet...bu iki maç hakkında herkes bir şeyler yazdı, karaladı.Ben de aynı şeylerden bahsetmemek adına bu iki maç ile ilgili başka bir konuya geçmek istiyorum.Almanya maçı sonrası Trt spor'u açtım ve Ali Ece'nin de olduğu Futbol Ateşi programı vardı.Ali Ece olunca o program izlenir diyerekten izlemeye başladım.Maç hakkında yorumlar yapılmaya devam edilirken Ali Ece'nin öksürük sesi duyuldu.Konuklardan biri de Ali Ece'ye su iç tavsiyesinde bulundu.Ali Ece'nin bu tavsiyeye verdiği yanıt ise şöyleydi:Yeni aldım damlamasın.Yeni aldığı şey teknoloji harikası olan Ipad...Yeni aldığından üzerine su damlamasından korkuyor ve diyor ki aman damlamasın.O anda görüntüde başka şeyler olduğu için Ali Ece su içti mi göremedim.Ama suyu içip içmemesi bir şeyi değiştirmez.Başka biri olsa yeni aldığı bir şeyin üzerine su damlar diye endişe etmezdi canlı yayında.Dile getirmezdi.O yüzden ben Ali Ece büyüksün demek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder