6 Ocak 2011 Perşembe

İlk Kurban Kim Olacak?



Premier league'de oynanan maçlardan sonra 4 teknik adamın koltuğu tartışılmaya başladı.Bahis siteleri hangi teknik adamın daha önce takımından ayrılacağı üzerine bahis bile açtılar.Kim bu teknik adamlar?Carlo Ancelotti (Chelsea), Roy Hodgson(Liverpool), Avram Grant(West Ham Uni.) ve Gerard Houllier(Aston Villa).

Lig sıralamasına göre gidersek ilk önce Carlo Ancelotti üzerine konuşalım.İlk on hafta 8 galibiyet, 1 beraberlik ve 1 yenilgi alan Chelsea birden bire ne olduysa hızla düşmeye başladı ve sonraki 11 haftada 2 galibiyet, 4 beraberlik ve 5 yenilgi alarak zirveden iyice uzaklaştı.Chelsea'nin bu düşüşünde önemli bazı oyuncularının yokluğu gerekçe gösterilse de fısıltı gazetelerinde sorun Carlo Ancelotti ile oyuncular arasındaki problemlerden kaynaklandığını söylüyor.Ne kadar doğrudur bilemem ama Chelsea giderek zirveden uzaklaşıyor ve bu da Carlo Ancelotti'nin biletinin kesilmesini yakınlaştırıyor.

Liverpool'da ise sezon başındaki yanlış planlamanın sıkıntısını yaşıyor.Sezon başında takımı Roy Hodgson gibi bir hocaya teslim ederseniz takımın bu hale gelmesi normal diye düşünüyorum.UEFA Kupası kazansa da kariyeri liverpool'u başarıyla çalıştıracak düzeyde değil ne yazık ki.Roy Hodgson'un takımın başında olması oyun anlamında değil takım ruhu açısından da üzüntü verici noktada.Bir büyük takım her ne kadar kötü oynasa da en azından mücadele etmek zorunda.Büyüklüğünü göstermeli diye düşünüyorum.Ligimizde Galatasaray ne durumdaysa oyun ve ruh açısından Liverpool da aynı durumda.Dünkü Blackbrun maçında takımın performansını geçtim, oynama azmi, isteğini görmek mümkün olmadı.Bu da dünyanın her tarafında aynı sonu hazırlıyor.Teknik adamın kovulması...benim kişisel beklentim bu şekilde.Eminim ki Liverpool taraftarları da aynı şekilde düşünüyor.Umarım biran önce Roy Hodgson'dan kurtuluruz.

Önceki senelerde ligin ilk 7sinde görmeye alıştığımızda Aston Villa bu sene tanınmayacak durumda.21 haftada aldığı 5 galibiyet, 6 beraberlik ve 10 yenilgiyle küme düşme potasında bulunuyor.Gerard Houllier bu durumda işi çok zor.Bir şekilde çözüm bulumazsa sezon sonunu göreceğini düşünmüyorum.

Son olarak ligin dibindeki West Ham.Sezon başında çok da beklentisi olmayan West Ham takımının bu duruma da düşüceğini beklemiyordum.Her ne kadar Avram Grant şahsına inanmasam da West Ham'ın bu durumda olması beni şaşırttı.Dediğim gibi sezon başında fazla beklentisi olmadığından Avram grant ile devam edileceğini düşünüyorum.

Özetle ilk kim ayrılacak sorusu için sıralamam şu şekilde;

1-Roy Hodgson
2-Gerard Houllier
3-Carlo Ancelotti
4-Avram Grant

Sizin de sıralamanızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder