11 Ocak 2011 Salı

Alex de Souza Rest Çekti


"Sözleşmem sezon sonunda bitiyor ve bu sır değil.Şimdi işler biraz değişti. Fenerbahçe ile görüşmemden bu yana iki ay geçti ve geleceğime ilişkin hiçbir şey konuşmadık. Her şey hızlı geçiyor ve mayıs sonunda ne olacağını düşünmem gerekiyor. Henüz kafamda hiçbir şey yok, hiçbir şeye karar vermedim. Fener ile konuşmadım ve diğer menajerler bana geldiğinde şu an zamanı değil dedim. Ama bugünden itibaren gelen somut teklifleri dinleyip, ailem ve benim için iyi olanı değerlendireceğim. 5 ay çok hızlı geçiyor ve futbol çok dinamik, gideceği yere kadar gitsin diye düşünemem."

Alex de Souza


Alex de Souza bir an önce gelecekte hangi takımda olacağını öğrenmek istiyor ve bu konuda Fenerbahçe'yi biraz şıkıştırıyor.Burada iki seçenek var.Ya Aykut Kocaman oynatmak istediği futbolu sergilemek için Alex de Souza'yı gönderecek ya da Aykut Kocaman uzun yıllar boyunca oynanan oyunu devam ettirmek için Alex de Souza ile yollarına devam edecek.Aykut Kocaman'ın yerinde ben olsam ben ilk tercihi uygulamaya geçirirdim.Şu ana kadar Alex de SOuza inanılmaz işler yaptı.Fenerbahçe tarihine adını altın harflerle yazdırdı.Taraftarlar tarafından çok sevilen oyuncu, kaptan.Ama Fenerbahçe'nin istediğimiz oyunu oynaması için Alex de Souza'nın kadroda olmaması gerekiyor.Gönül ister ki Alex de Souza'nın yükünü çekecek bir orta saha kuralım ve Alex'den de faydalanalım ama bir türlü öyle orta saha kurulamadı.O yüzden eğer Fenerbahçe istenilen futbolu oynamak, oynatmak istiyorsa Alex ile yolların ayrılıp Aykut Kocaman'a bir şans verilmesi gerekiyor.Tabi bunun kararını Aykut Kocaman verecek.Umarım kararı Fenerbahçe için hayırlı olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder