15 Ocak 2011 Cumartesi

Aykut Kocaman Kararlarının Arkasında Olmalı



Perşembe günü maçı izlerken daha fazla dayanamadım ve kanal değiştirdim.Büyük takım olarak nitelendirdiğimiz bir takımın yıllardır alamadığı bir kupada daha gruplarda elenme tehlikesi yaşarken gruptan çıkması için kalan 2 maçı da kazanması gerekirken daha ilk maça ruhsuz olarak başlaması tüm ümitlerimi kırmıştı zaten.Maçı kazanması gereken, maça iyi  başlaması gereken, rakibine üstünlük sağlaması gereken, pozisyonlara girmesi gerekn Fenerbahçe olması gereken maçın başlamasıyla bunları yapan takım Yeni Malatyaspor oldu.Yeni Malatyaspor belli ki iyi çalışmış ki sürekli sağ taraftan yani Fenerbahçe'nin sorunlu sol tarafından ataklarını gerçekleştirdiler.Fenerbahçe de ise Stoch dışında topu ileriye taşıyan bir oyuncu olmadığından hücuma çıkma konusunda zorluklar yaşandı.her ne kadar çift forvet olarak maça çıksan da topu hücum bölgesine taşıyamadıktan sonra çift forvet bir işe yaramıyor.

Fenerbahçe ikinci yarıda bir şekilde gol bulur ümidiyle izlerken kenarda Uğur Boral'In oyuna gireceğini gördüm.Babama dedim ki eğer şu ana kadaar iyi oynayan ve topu ileriye taşıyabilen tek oyuncu olan Stoch'u çıkartıp Uğur Boral'ı sokarsa maçı izlemeyi bırakırım dedim.Benim beklentim sürekli adamını kaçıran ve kanadından gelen atakları karşılayamayan Caner'in çıkması yönündeydi ama Aykut Kocaman benim gibi düşünmedi ve Stoch'u çıkardı.O an izlemeyi bıraktım ve ne yaparlarsa yapsınlar hüç umurumda değil dedim ve diğer odaya gittim.Bir takım ancak bu kadar soğutur futboldan.

Şu ana kadar hiçbir şekilde eleştirmediğim Aykut Kocaman'ı eleştirmek zorundayım.Çünkü Aykut kocaman belirli bir disiplin içinde takımlarını yöneten bir teknik adam.Hiçbir şekilde taviz vermeyen biri olarak tanıyoruz.Sene başından beri yaptıklarına bakınca açıkcası şaşkınım.Sezona başlarken Alex ile yaşadığı çatışmadan geri adım atarak Alex'i oynatmaya başladı.Bir anlamda Fenerbahçe'nin zarar görmemesi için bu kararı verdi diyebiliriz.Bunu bir şekilde anlarım.Daha sonra Cristian ile sorun yaşadı.Cristian'a ilk 11de yer vermemeye hata ilk 18'e almamaya başladı.Ne oluysa Selçuk'un sakatlanmasıyla oldu ve Aykut Kocaman birden Cristian'a forma şansı verdi.Sildiğin bir oyuncuyu kadro sıkıntısı çektiğin anda hemen ona sarılmak pek de bir doğru davranış değildi.Aykut Kocaman 2.kez geri adım atmak zorunda kaldı.Son olarak da Andre Santos krizi.

Bir oyuncu teknik adamını ağır şekilde eleştiriyor ve ne Aykut Kocaman ne de yönetim sen ne diyorsun demiyor.Andre Sontos'un çıkışını bir nevi başkaldırı olarak nitelendirebiliriz.Aykut Kocaman Antalya'da basın toplantısında gelen bir soru üzerine daha Andre Santos ile konuşmadığını söyledi.Bu teknik adam ve oyuncu arasında iletişim eksikliğini ortaya koyan bir görüntü.Sana baş akldıran bir oyuncunu nasıl olur da yanına çağırıp derdini sormaz?Ne demek istedin, ne düşünüyorsan bana söyle demez?Hakikaten çok şaşırdım.Aykut Kocaman bunu nasıl es geçti bilemiyorum.Bugün Andre Santos özür dilemiş ama bence çok geç.Bu konuda en çok Aykut Kocaman zarar gördü diye düşünüyorum.Çünkü yönetim de Andre Santos'u söylemlerinden dolayı uyarmadılar ya da bir yaptırım uygulamadılar.Bu da Aykut Kocaman'ın zarar görmesine neden oldu.

Fenerbahçe'de tam anlamıyla belirsizlik var.Ara transfer döneminde gerekli transferler yapılamadı.Oyuncular ile Aykut Kocaman arasında bir çatışma var ve elinde sadece lig kalan Fenerbahçe liderin 9 puan gerisinde.Bana göre Trabzonspor maçı Fenerbahçe için dönem noktası.Her anlamda...fenerbahçe'nin şampiyonluk yolundaki şansı, Aykut Kocaman'ın geleceği...Tüm bu sorunların cevabı Trabzonspor maçında belli olacağını düşünüyorum.

Fenerbahçe zor bir dönemde.Bu dönemi az hasarla atlatırsa gelecek için biraz olsun ümitlenebiliriz.TÜm bu problemlere rağmen ben Aykut Kocaman'a güveniyorum ve sonuna kadar görevde kalmasını istiyorum.Yeter ki Aykut Kocaman'a gerekli kadroyu ve gerekli iletişimleri sağlayalım.Umarım bir an önce istenilen oyunu sergileriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder