6 Ocak 2011 Perşembe

2011 All-star Smaç Yarışmasında Favori Blake Griffin


2011 All-star Smaç Yarışmasında kimlerin yarışacağı belli oldu.Beklenildiği gibi Blake Griffin katılanlar arasında ve uzak ara favori.Yarışmada başka kimler var? Brandon Jennings, JaVale McGee ve Serge Ibaka.

Jennings guard olmasına rağmen iyi bir atlettir ve bizi şaşırtılabilir.McGee'nin yardım almadan iyi bir gösteri yapacağını düşünmüyorum.Yapısı sanki tek yardım almadan yaparsa başarısız olacak gibi.Birinin asisti şart.Ibaka hakkında bir fikrim yok çünkü ne yapacağını hakikaten bilmiyorum.Herşey olabilir.

İsimlere kısaca baktığımızda bu sene bizi her seferinde şaşırtan Blake Griffin açık ara kazanacağını düşünüyorum.tabiki saçma sapan seçimler yapmazsa ya da şanssızlık yaşamazsa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder