29 Mart 2013 Cuma

2008/2009 Sezonunda Kadıköy'de Bir Maç


2008 – 2009 sezonunda Aragones önderliğinde Fenerbahçe şampiyonlar liginde mücadele ederken gruptaki rakiplerden biri de Arsenal idi.Fenerbahçe'nin performansından dolayı maçlara daha az gidiyordum.O sezon gittiğim tek maç şampiyonlar ligindeki Arsenal maçıydı.Arsenal'in genç oyuncularını yakından izlemek adına tribünde olmak istedim.Arsenal takımı o maçta beklenildiği igib çok iyi oynamıştı ve Fenerbahçe'ye 5 gol atmışlardı.Arsenal takımında uzun boylu bir oyuncuyu beğenmiştim.O maçta gol da atmıştı.Oynadığı oyunla Arsene Wenger'in ne kadar iyi bir tercihte bulunduğu düşüncesine kapılmıştım.

Kariyerinde sakatlıklarla boğuşan, sakat olma konusunda kimsenin eline su dökemediği Abou Diaby'den bahsediyorum.O zamanlar 22 yaşında bir oyuncuydu ve bir ışık vardı.Ama bugüne baktığımızda sakatlıklarla anılan bir oyuncu oldu.Gerçekten üzülüyorum Abou Diaby gibi bir oyuncunun Arsene Wenger'in önderliğinde gelişim gösterememesine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder