9 Nisan 2012 Pazartesi

Keşke O Penaltı Atılmasaydı


Dünden beri tartışılan konuda ben de birşeyler söylemek istiyorum.Aynı maçta iki farklı olay yaşandı.İlk olarak geçmişte oynadığı takımın halini düşünerek gol attıktan sonra sevinmeyen Selçuk ile sezon boyunca başarılı performans sergileyen ve takım arkadaşları tarafından penaltı attırarak ödüllendirildiği Muslera...Selçuk'un hareketini karakterli bir hareket olduğunu söyleyenler, Muslera'nın penaltıyı kullanmasında kötü birşey göremedi.Aslında kötü bir durum da yoktu ama Manisaspor'un durumunu düşündüğümüzde gerekli miydi sorusu aklıma geliyor.Birinin üzüntüsü üzerine kurduğun mutluluk seni kısa dönemde iyi hissettirebilir ama uzun vadede seni fazlasıyla etkileyecektir diye düşünüyorum.Karşında gardını tamamen indirmiş artık maçın bitmesini beklerken senin buna saygı göstermen gerekirken, karşı tarafı incitecek hareketlerden kaçınman gerekirken kalecine penaltı attırarak karşı tarafı yaralıyorsun.Beni asıl üzen şey bu durum ile Fatih Terim isminin aynı olayda geçmiş olması.Fatih Terim saygı duyduğum teknik adamları biri ve böyle bir harekete izin vereceğini düşünmüyordum ama maalesef öyle olmadı.Hem Fatih Terim hem de Galatasaraylı futbolcular kesinlikle iyi niyetlidir.Aksini düşünmüyorum bile.Ama keşke Fatih Terim o penaltının Muslera'nın kullanmasına izin vermeseydi.Fatih Terim maçtan sonra yaptığı açıklamada bunu daha önceden planladıklarını söylemiş.O zaman keşke o kararı uygulamaktan vazgeçseydiler ya da keşke oynadıkları takım küme düşen Manisapor olmasaydı.Burada sorun Muslera'nın penaltı kullanması olmadığını sadece karşı tarafın yaralı olduğunu o yüzden bu penaltının hiç hoş durmadığını söylüyorum.Niyete baktığımızda kötü olmadığı için fazla kızmamak gerekir ama ortaya çıkan görüntü iyi olmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder