8 Nisan 2012 Pazar

%9,3...Bu Yüzde İle İşin Zor


Liverpool ligde puan kayıplarına devam ediyor.Evinde Aston Villa'yı ağırlayan Liverpool sahadan 1-1 beraberlikle ayrıldı ve taraftarları üzmeye devam etti.Bu sezonun da kayıp sezon olduğunu kabul etmek gerekir artık.Bu saatten sonra bir mucizenin olacağını sanmıyorum.O yüzden Liverpool'un gol yollarındaki etkisizliğinden bahsetmek istiyorum.Liverpool'un bu durumda olmasının nedenlerinden biri de gol yollarındaki başarısızlığıdır.Liverpool ligde çekilen şutun gol olma oranı en düşük takım durumunda.Çekilen 398 şutun 37'si gol olmuş.Bu oran belki yanıltabilir diye düşünebiliriz.O zaman Liverpool'un gol sayısında geçtiği takımları yazayım.Wigan(30), Stoke City(31), Everton, Aston Villa, Wolves(34), QPR, Swansea(35), Bolton(36)...Bir de önündeki takımlara bakalım.West Brom.(39), Sunderland, Fulham(42), Blackburn(43), Norwich(44)...Bence bu rakamlar herşeyi anlatıyor diye düşünüyorum.Aslında Liverpool ligde  en çok şut çeken 4.takım ama iş o şutları gol yapmaya geldiğinde bocalıyor.Bu sezon Suarez olmasaydı neler olurdu tahmin edemiyorum.Carroll markalı bomba da bir türlü beklenen patlamayı gösteremediği için Liverpool oldukça gerilerde kaldı.Umarım gelecek sezon bazı şeyler düzelir.

3 yorum:

  1. Üstat Suarez olmasa demişsiniz ama bence sorun bizzat Suarez :D http://liverpoolicin.blogspot.com/2012/03/liverpool-neden-bu-halde.html şura da anlatmaya çalıştım naçizane.. EPL'de ceza sahası içinde en çok topla buluşan oyuncu Suarez ama sadece 7 gol atabildi henüz..

    YanıtlaSil
  2. Aslında bu tamamen güven meselesi.Suarez sahada olduğunda bir şekilde atar duygusu ağır basıyor.Ama Carroll olduğunda endişeleniyorum.Suarez'in 7 golde kalması elbette iyi değil ama orana vurduğumuzda gollerin %20sini atmış durumda.Yazında da bahsetmişsin Downing tam bir fiyasko.O'ndan verim beklemek doğru olmaz diye düşünüyorum.Ayrıca yazdığında haklısın genç oyunculara yer vererek gelecek sezon planlaması yapılmalı.

    YanıtlaSil
  3. Seneye yeni bir forvet şart bence..Suarez 30-40M ederse versinler iyi olur gibi.. Saha dışı sebeplerden de (özellikle frgie gib ibir çirkef varken) rahat bırakmazlar onu

    YanıtlaSil