11 Aralık 2011 Pazar

Sonucu 3lü Defans Belirledi # Real Madrid:1 - Barcelona:3



Daha yerime geçemeden gol gelince dondum kaldım.Çünkü Real Madrid avantajlı durumdaydı, sahasında oynuyordu ve 1-0 öne geçmişti.Daha dakika 1...Ama sonra Messi'nin güzel pasıyla Alexis Sanchez durumu eşitledi ve sonrası da geldi.Barcelona kazandığı için mutluyum ama maçtan beklediğimi alamadım.Nedeni ise Mourinho'nun maç öncesinde ne gibi bir taktik belirlediğini görememem.1-0 sonrasında oynanan oyunu mu çizmişti yoksa 1-1 den sonraki oyunu mu çizmişti?Bunu anlayamadığım için maçtan beklediğimi alamadım.O yüzden Mourinho hakkında bir şey diyemem.Ama Guardiola tarafına gelirsek 3lü defans silahını kullandı ve bunda da başarılı oldu.3lü defansa döndükten sonra Alves'i daha iyi kullanmaya başladı.Guardiola Mourinho'yu bir kez daha yendi.Mourinho bu yüzden bunalıma girebilir.Çünkü favori gösterildiği bir maçtan boynu bükük ayrılmak bir teknik adamı sıkıntıya sokabilir.Barcelona'nın kazanmasıyla Real MAdrid'in puan avantajı yok denilecek düzeye geldi.Barcelonaa bundan sonra kolay kolay takılmayacaktır diye düşünüyorum.bu durum Mourinho ve Real Madrid üzerinde baskı yaratır mı göreceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder