8 Aralık 2011 Perşembe

Galatasaray Sonuna Kadar Hak Etti



Son birkaç haftaya baktığımda Fenerbahçe'nin performansı beni derbi için umutlandırmıyordu.arkadaşlar arasında maç hakkında konuşurken hep gol atamayız diyordum.Yazın olan olaylardan sonra Fenerbahçe bir hızla lige girdi ve yenilgi yüzü görmeden alabileceği maksimum puanları toplamaya başladı.Ne zaman Sivasspor'a yenildi o an Fenerbahçe'nin çöküşü başladı.Çöküş uygun oldu mu emin değilim.O yüzden dünkü derbiden umutlu değildim.Tahminim olarak 0-0 biter diye düşündüm.Çünkü Fenerbahçe iyi bir şekilde savunma yapar diye bekledim.Ama gelin görün ki dün Fenerbahçe sahada yok gibiydi.Galatasaray'ı kutlamak gerekiyor.Sağdan soldan her yerden geldiler ve Fenerbahçe birşey yapamadı.Bu yaşıma kadar izlediğim hiçbir derbide Fenerbahçe bu duruma düşmemişti.Fenerbahçe'nin dünkü durumunu saha dışı olaylarına bağlayabilirsiniz ama hep denir ya derbi başkadır.İşte derbinin o havasında saha dışını unutmak gerekirdi.Görülüyor ki ister istemez Fenerbahçeli oyuncular etkilenmiş ki etkilenmemeleri mümkün değil.Hem psikolojik hem de  fiziksel açıdan çok aşağıdaydılar.Galatasaray'ı bir kez daha tebrik ediyorum.Galibiyeti sonuna kadar hak ettiler.Uzun aradan sonra aldıkları böyle rahat galibiyetin tadını çıkarsınlar.Fenerbahçe'ye gelince saha dışı olaylar netlik kazanana dek bu durum böyle gider diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder