14 Haziran 2011 Salı

Krampon Haberleri - 14



Son dönemlerde Galatasaray'da süregelen bir transfer politikası var ki bu durum Yılmaz Vural'ın da dikkatinden kaçmadı.

Galatasaray'da 2008'de Avustralyalı yıldız Harry Kewell'la başlayıp Gökhan Zan, Mustafa Sarp, Leo Franco ve geçtiğimiz sezonun ikinci yarısında Kazım Kazım'la devam eden transfer furyasında; sözkonusu futbolcuların bonservislerinin elinde olduğunun farkına varan Yılmaz Vural, bu tespitinin ardından isyan etti.

Yılmaz Vural şöyle konuştu: "Geçen sabah ailemle kahvaltı ediyordum. Bizim hanım magazin haberlerini çok sever. Hanım tam magazin bölümünü okurken gazetenin arka sayfasında Selçuk İnan Galatasaray'da haberini gördüm. Hanıma sen sonra okursun, ver de şu spor sayfasına bakayım dedim. Gazetenin spor sayfasını çevirdim. Çevirmez olaydım, bir de ne göreyim dersiniz. Galatasaray bonservisi elinde bulunan İsveçli Elmander'in ardından, Trabzonspor'la sözleşmesi biten Selçuk İnan'ı da renklerine bağladı yazıyordu. Bunu okuyunca adeta çılgına döndüm"

Yılmaz Vural: "Benim de bonservisim elimde başkan!"

Vural, günün ilerleyen saatlerinde Galatasaray Başkanı Ünal Aysal'ı telefonla arayarak “Başkanım, benim de bonservisim elimde! Sorun Türk olmam ise Alman pasaportum da var!" diye sitemde bulundu.

Bunun üzerine Ünal Aysal "Yılmazım sıkma canını, geçen yılki katkılarından dolayı hakkını ödeyemeyiz. Kasımpaşa ve Konya'yı erken zamanda lig yarışından koparmasaydın halimiz dumandı" diye Yılmaz Hoca'ya tesellide bulundu.

Ünal Aysal ile görüşmesi olumsuz sonlanan Yılmaz Vural'ın yüzü yine de aldığı teselliyle bir nebze olsun gülümsedi.

Bütün bunların ardından akşam saatlerinde şok bir gelişme yaşandı. Basında çıkan 'Semih Şentürk de Galatasaray'a mı?' haberinin ardından görgü tanıklarına göre Kadıköy sokaklarında Yılmaz Vural - Semih Şentürk kovalamacası yaşandı. Semih Şentürk'ün kovalamacanın son dakikalarında olaya dahil olduğu öğrenildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder