21 Aralık 2012 Cuma

"Benim Ağrıma Gidiyor"


El kol hareketleri tamam, küfürler tamam, formayı öpme tamam ama tükürme kısmı tamam değil.O yüzden aldığı cezayı içime sindiremiyorum.Tükürmediği halde verilen ceza spordaki adalet kavramını zedeleceğini düşünüyorum.Yapmadığı bir hareketten dolayı cezalandırmak insafsızlıktır.Tahkim Kurulu umarım bu durumu düzeltir.Umarım Meireles haksızlığa uğramaz.Ha diğer hareketlerinden doalyı cezasını arttırırlarsa bir şey diyemem ama tükürdüğü için aldığı cezayı kaldırması hayırlı olur diye düşünüyorum.

"Bu tükürme olayı benim ağrıma gidiyor. 8 yaşında bir kızım var ve ben bir babayım. Ona nasıl iyi bir insan olması gerektiği, nasıl konuşması gerektiği konusunda eğitim veriyorum. Ve ona gidip senin baban hakeme tükürdü denildiğinde bu benim ağrıma gidiyor." 


Raul Meireles

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder