1 Şubat 2013 Cuma

Emre Yeniden Fenerbahçe'de


Neden ayrıldı neden geri döndü soruları sıkça sorulacaktır.Bu soruyu soranlar haklı olabilir.Çünkü ayrılık sebebi olan Aykut Kocaman hala takımın başında.Bursaspor maçında yaşanan olaydan sonra araları nasıl bilmiyorum ama bu transferin yapılmasında Aziz Yıldırım'ın payı olduğunu düşünüyorum.Aziz Yıldırım denize düşen yılana sarılır misali Emre'nin takımdan ayrılma isteğini duyar duymaz kapıları Emre'ye açtı.Takım açısından iyi bir tercih olabilir diye düşünüyorum.Sonuçta Emre'nin boşluğu tam anlamıyla sadece Emre ile doldurulabilirdi.Ama saha dışı açısından ben bu transferi kabullenmekte zorlanıyorum.Emre ile ilgili düşüncelerimde herhangi bir değişiklik yok.Her ne kadar da Emre'nin geri gelmesi faydalı olsa da...Umarım takım içerisinde bir gerginlik yaratmadan sezonu tamamlar.Yoksa en ufak bir gerginlikte geçmiş önümüze gelir ve işler daha kötüye gider.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder