5 Şubat 2011 Cumartesi

Let's Go Cleveland Rekor Geliyor



Cleveland Lebron'un gidişinden dolayı kötüü takım görüntüsüne büründü ve bu ünvanı hakkıyla devam ettiriyor.Sezona iyi başladıklarında herkesi şaşırtmışlardı ama sezon ilerledikçe gerçek kimliklerine döndüler.Daha önce 2 takımın başarabildiği bir istatistikte Cleveland ben de varım dedi.Cleveland üst üste 23 maç kaybederek bu alandaki rekora ortak oldu.Aslında Lebron'un gidişinden dolayı bir çöküş bekleniyordu ama bu kadarını tahmşn etmemiştim.Cleveland'ın sıradaki 10 maça baktığımızda sırasıyla Portland, Dallas, Detroit, Clippers, Washington, Lakers, Houston, New York, Philadelphia ve Spurs ile oynayacaklar.Hatta bu 10 maçı 12 maça çıkarabiliriz New York ve New Orleans maçlarını da eklersek.Bu 12 maçta galibiyet alacakları takım olarak sadece Washington ile Philadelphia'yı düşünüyorum.Philadelphia ile oynadıkları 3 maçta 2 galibiyet çıkarmayı bildiler.Washington ile sadece 1 kere oynamışlar ve onu da kazanmışlar.Bu iki takım dışında normal şartlarda yenecekleri bir takım olduğunu düşünmüyorum.Fazla ileriye gitmeden rekoru kırabilirlr mi sorusuna cevap verelim.Kırmaları %80 diyorum.Çok sıradan bir takım olduklarından kendi ayarındaki takımlarla baş edebilirler sadece.Üsteki takımlara karşı aldığı her galibiyet sürpriz değerindedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder